Tuesday 27 January 2015

Renovation...on progress

Te dia, dah melebihi 5 tahun dah pon kerja di Pusat Internet 1Msia ni, dan berita baiknya kontrak akan disambung dan office lama akan di upgrade. Hari ni genap 9 hari aku tidak bekerja, its more to tak pergi kerja sebab office baru jauh dari rumah. (alasan). Tapi esok aku akan start la pergi kerja kat tempat baru tu. Sedang melepak elok dirumah ni utk satu jangka masa yang agak lama, dirasakan agak bosan jugak bila asik buat kerja rumah je, jadi...aku pon cuba mengembalikan hobi lama iaitu --- streaming drama Korea online. Aku pon pilih utk tonton Pinocchio sebab kawan aku review ckp best dan Ain sepupu aku tu pon cakap best. Dari tengah mlm td aku dah berjaya habiskan 5 episod. Total episod cerita ni adalah 20. Jangan la aku leka sampai tertidur lewat malam ni sebab tgk drama online ni. Eh, da nak pukul 6...Ain dah whats app ajak main badminton. I tot nak kasi tunjuk gmbr office tgh renovate, next entry la ea... Hew3... See u soon

Love
Sem

No comments:

Post a Comment